2012-02-28 | 13:27:22

Tänk sommar.

Idag började jag dagen med en prommis i det vackra vädret.
Klyschigt. Men underbart.
Nu vill jag att våren ska komma.
Jag har faktiskt köpt en ny vårjacka som bara väntar på att få bäras.
Dessutom har jag teasat mig själv genom att kolla på nellys nya vårkläder.
Måste träna stenhårt nu.
Jag ska må som en gud i sommar.
Jag kommer att vara snyggast. Bruna ben, långt hår och vältränad.
M-m-m, vad jag längtar nu när man tänker efter.
Jag ska faktiskt ta studenten. Och jag ska njuta av den här tiden.
Om alla bara kunde rycka upp sig och leva livet lite.
Jag ska i alla fall försöka nu.
TJOHOOOOO VAD TAGGAD JAG ÄÄÄÄÄR.
Här är min motivationsarm.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!